torsdag 18 november 2010

Yesterday





Eftersom jag sålde min soffa i somras så kommer jag behöva en ny den dag jag flyttar till en egen bostad igen. Den här soffan väcker ett brutalt ha-begär varje gång jag ser den. Och fåtöljen hör ju liksom ihop med soffan... Mitt fina Flower Mono kommer jag aldrig göra mig av med, men jag hade kunnat tänka mig att använda det mer som sidobord och ha ett större soffbord. Drömmen är att komplettera med ett stort Flower, men det lär nog dröja ett tag tills det får plats i min budget.. Så det nedersta bordet, men i svartbets, hade varit fint till soffan!

Men. För mig är en skön soffa jätteviktig, och jag är inte helt säker på att den där soffan är så himlans soffpotatisvänlig. Så jag lägger till den på önskelistan med viss reservation. Och återkommer med ett till soffinlägg en annan dag :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar