torsdag 11 november 2010

Officiell smygstart

Bild: cdon

Idag kom paketet. Såklart kunde jag inte hålla mig, utan premiärspelade skivan i bilen. Jag hann bara höra några låtar, men nu har jag i alla fall inlett årets julmusikslyssning på allvar. Fast inofficiellt tjuvstartade jag med lite Enya efter att Frugan (här skulle jag länkat till henne om det inte vore för hennes numera låsta blogg) länkat till hennes fina album på Spotify häromsistens...

I helgen tror jag att jag ska öppna en av förra årets kvarvarande glöggflaskor också. Kanske. Om det blir kallt och suget fortfarande är kvar =)

Men nu är det nog dags att ta boken och krypa till sängs. Återkommer med recension i morgon, tror jag.

1 kommentar:

  1. Ooooh.
    Ja, nu kommer julkänslan verkligen smygande i och med all snö.... :D

    SvaraRadera