tisdag 23 november 2010

Day 13 – This week

Jag var på ett litet möte om min närmaste framtid nu i eftermiddag och vet därför lite mer om den här veckan. Eller jag vet snarare att ingenting kommer bli särskilt annorlunda denna vecka jämfört med de senast förflutna, men nästa tisdag ska jag påbörja min praktik på byns lilla föräldrakooperativa dagis. Två dagar i veckan, tre timmar per gång kommer nog bli en lagom start. Sedan får vi se om jag kanske går upp lite i tid, men allt har ju dragit ut i tid så mycket så redan om en månad kommer min sista praktikdag antagligen vara.

Jag har inget planerat den här veckan, utöver dagismötet idag och ett annat möte på torsdag.
Imorgon ska jag göra kycklinggryta igen, ett storkok så jag har mat resten av veckan. På söndag är det ju första advent, så jag funderar på om jag ska försöka få upp mina julgardiner i mitt rum någon dag innan dess. Och på fredag ska jag ta fram adventsljusstakar och/eller julstjärnor. Mina röda ljuspyramider kommer nog tändas redan ikväll..

Annars ser veckan antagligen ut som vanligt. Äta, sova, läsa bloggar, skriva blogginlägg, läsa bok, läsa inredningsmagasin, se på tv, äta, sova, handla, sova, göra nytta, äta, frysa....

1 kommentar: