onsdag 4 januari 2012

Startsträcka



Det var en lång startsträcka innan jag kom igång med något skrivande idag. Hela dagen, mer eller mindre. Nu ikväll lyckades jag skriva till några rader och så skrev jag om en del av det jag redan hade skrivit som inte lät så himla bra. Jag har nästan fått ihop en av de två A4-sidorna nu. Imorgon ska jag göra argumentationen. Hoppas det går så smärtfritt som jag hoppas, för jag har ju en del tankar kring det hela även om jag inte skrivit ner det än. Sedan är det bara att ge sig i kast med VFU-paperet när den här uppgiften är färdig.

Nu medan jag skrev det här ovan såg jag att jag fick ett mail från cdon om att mitt paket är skickat därifrån. Jag var shoppingsugen igår och kunde inte låta bli att klicka hem Backpacker 3 Collection när jag såg att de hade ett bra pris på den, och sedan fick Greys anatomy säsong 5 följa med också. Innan jag åkte från Göteborg hade jag kommit till slutet av säsong tre, så jag tänkte att jag lika gärna kunde passa på när de hade femman till hyfsat pris och jag ändå gjorde en beställning och slapp frakt tack vare en födelsedagsrabattkod (långt ord).

I mellanstadiet när datorerna just gjort sitt riktiga intåg i min skola fick vi spela Backpacker 2, och jag gillade det så mycket att jag senare köpte och spelade det hemma också. Men genom åren har jag bytt datorer några gånger och tillslut gick det inte att installera det på fler och alltsedan dess har jag närt en barnslig dröm om att köpa 3:an istället. Och nu blev det alltså av. Återstår att se när jag egentligen ska ha tid att spela det, dock! Tid finns det ju inte direkt gott om nuförtiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar