lördag 7 januari 2012

Check.

 
Det har varit motigt, motigt, att skriva den uppsats och VFU-uppgift jag måstat göra nu under "jullovet" (för att över huvud taget få ett jullov var de ju dock ett måste, annars hade jag fått sitta i skolan hela julen). Men nu är jag faktiskt klar med båda! Och den senare känner jag mig riktigt nöjd med, till skillnad från den förstnämnda. Hyser dock hopp om att bli godkänd på den med, och mer än så kräver jag inte, även om det hade varit roligt med ett VG till.


Återstoden av min vistelse här hemhemma i paradiset kommer ägnas åt vila och återhämtning efter skrivpärsen, kattgos och förstås den oundvikliga packningen. Jag tänkte att jag skulle försöka lägga mig i tid ikväll till exempel, läsa lite i en av de sista jultidningarna som fortfarande inte hunnit läsas färdigt, och sedan sova riktigt länge imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar