tisdag 24 januari 2012

11 månader till jul...


...förtjänar ju att uppmärksammas, eller hur? Så häromdagen klickade jag hem en (eller snarare två) enmånadefterjul/elvamånadertilljul-julklapp till mig själv på cdons rea. Det blev dyrt, men betydligt billigare än om jag köpt dem till fullpris. Och nu har jag fyllt serieboxlagret för hela våren, hoppas jag!

Igår hade jag heldag i skolan och även om jag bara hade seminarium på eftermiddagen idag har det varit ett par riktigt sega dagar. Imorgon har jag eftermiddagsföreläsning och sedan tar jag ett litet lov och åker hem en vecka. Ruskigt skönt ska det bli! Fast en hel del plugg lär det bli ändå...



1 kommentar:

  1. Oooooh, Gossip!! :))
    Bra såhär direkt efter terminsstarten medans allt fortfarande är relativt lungt ;) Vad läser du för kurs nu?

    SvaraRadera