torsdag 26 april 2012

Jag är inte rädd för mörkret


Jag måste säga att titeln är passande just idag, just nu, när regnet vräker ner där ute. Smattret mot fönsterblecket är verkligen inget jag kan klaga på idag, ofta smattrar där inte så mycket annars. Hemvägen från skolan blev en dränkt historia idag dessutom, först nu när jag varit hemma i en och en halv timme börjar jag känna mig någorlunda torr. Dock ej varm, så det blir nog att leta fram en varm kofta strax.

När jag kom hem vittjade jag postboxen på gårdagens post, som bestod av skivan här ovan (dock finns ingen titel på den, som synes, så det är inte alldeles självlart vad det är ;)). Kents nya, vars titel allts är densamma som rubriken till detta blogginlägg. Jag har inte hunnit lyssna ännu, men snart så. Jag hoppas att den blir guldkanten på denna gråmulna dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar