torsdag 26 april 2012

Almost there


Idag har det sista seminariet innan VFU:n klarats av. Vi fick ut den sista tentauppgiften så nu vet jag hur de närmaste 6 veckorna kommer se ut och jag kan lägga upp nån slags plan utöver den att skjuta allt på framtiden som jag gjort hittills... tack och lov så verkade den helt okej. Nästa gång jag ska till skolan är den 22 maj. Knäppt. Sedan är det bara några enstaka seminarier kvar med mina goa klasskamrater innan terminen och min inriktning är över. I höst kommer jag förhoppningsvis återse några ansikten, men några av de jag kommit närmast kommer hamna på andra kurser, tråkigt!

Jag har korresponderat med min vfu-handledare och -samordnaren, plus min LLU, men ännu vet jag inte med säkerhet om jag måste byta klass och LLU eller om jag har sådan tur att jag får stanna där jag vill,. Att vara i min vanliga klass med vikarie som LLU var dock inget alternativ.. :( Det lutar dock väldigt mycket åt ny klass och noll koll eller möjlighet att göra nån slags lektionsplanering innan jag kommer dit och kan prata med min handledare. Det är så irriterande, mina gamla barn känner jag ju redan och vet ungefär på vilken nivå jag kan lägga uppgifter på innan jag kommer dit, så jag är lite förberedd. Usch, stressen. Tusen bollar i luften och två förlamade händer ska försöka jonglera med dem allesammans...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar