lördag 23 juni 2012

...och en liten bildskur från norr


Värdinnan, tvillingen, Cathastroophen :)



Alltså, jag hade visst inte fler bilder än såhär. Det blev en liten skur istället för ett andra bildregn. Tyvärr. Jag borde verkligen fotat mer. Jag försökte i alla fall. Den här glassen till exempel, den fick inte värdinnan hugga in på innan jag skrikit "Stopp!" och tagit åtminstone två bilder. Sedan kunde jag inte fördröja provsmakningen längre, då hade glassen hunnit smälta...

Jag har ett par bilder på lut från gårdagens icke-midsommarfirande i alla fall. Bara jag överfört dem till datorn får jag återkomma med dem. Och så tänkte jag försöka recensera lite fler böcker, nu när jag kommit igång med deckarläsningen till min sommarkurs. Sedan hoppas jag att en del allmänna funderingar vill komma på pränt också någon dag. Men för nu får det nog räcka, så ni inte tröttnar på mina sällsynta uppdateringar ;).


2 kommentarer:

  1. Det var klent med bilder. ;) Jag som lämnade dig själv för att du skulle kunna botanisera runt. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet! Men jag hittade några fler bilder på minneskortet igår som tydligen inte kommit med i överföringen till datorn, så det blir en till skur. Vet inte hur de kunnat bli kvar där..

      Radera