torsdag 14 juni 2012

Komplettering.


Sådär. Skickade just iväg en snabbt ihoprafsad komplettering till min VFU-uppgift. Jag var rädd att jag hade för få referenser, och mycket riktigt. Men nu hoppas jag att jag kan släppa den på riktigt. Skoltrött som jag är blev jag rätt nedslagen när jag fick mejlet som informerade om kompletteringen, min första på dessa tre terminer vid lärarprogrammet. Hade ett litet mål i form av att aldrig misslyckas med en tenta eller behöva komplettera en uppgift, men det gick alltså inte vägen. Såklart kunde det varit värre ändå. Men jag kan fortfarande inte lägga vårterminen helt bakom mig. Innan midsommar är det sagt att beskedet ska komma om de två hemtentor jag skickade in förra veckan. Jag lade inte direkt ner min själ i dem heller, men jag hoppas ändå att jag passerar nålsögat med dem... 

Oavsett resultat, ska jag i alla fall försöka lägga tankarna på skolan åt sidan ett par dagar nu och gå och packa väskan, för imorgon åker jag till Sundsvall och Cat, med ett kort stopp i Uppsala på vägen. Där ska jag träffa syster Vit, knappt ett år efter vårt senaste möte. Fantastiskt roligt ska det bli! Och när jag kommer hem igen, ska jag inte fara någon mer stans på länge. Jag hoppas jag har en hel hög med bilder att ladda upp här på bloggen däremot!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar