tisdag 26 juni 2012

Bonusskur




Ser man på. Jag hittade faktiskt några bonusbilder från min ensamma kväll i Sundsvall när jag överförde bilder från minneskortet till datorn, som jag hade glömt bort . Dessa togs nog efter att jag hade bloggat, vilket kan förklara deras sena uppdykande.

I vilket fall. Mateus-fat. Älskar. Fetaost och melonsallad. Älskar. Så mycket faktiskt, att jag igår frågade på twitter hur mycket melon och fetaost man egentligen vågar äta utan att förvandlas till en ostmelon. Jag fick dock inget svar, så de som vet har förmodligen redan omvandlats till ostmeloner och kan därmed inte berätta.

Nyss kom en hagelskur här, förövrigt. Mysigt värre. För att kunna äta några skedar Ben & Jerrys var jag tvungen att dricka en stor kopp thé innan också. Svensk sommar 2012. Inte ens förra sommaren som mest regnade och blåste bort var ju såhär usel. Usch! Jag är inte en sådan som kräver tropisk värme för att trivas heller, utan bara strax över 20-strecket och mestadels sol med några vita fluffmoln som kan skymma den när det blir för varmt. Det borde väl inte vara så omöjligt att uppbåda? Nej, skärpning nu Pohlmans efterträdare!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar