måndag 17 oktober 2011

Pepparkaka.


Ja, jag vet. Det är ett helgerån, men jag kunde inte låta bli! Att köpa. Och provsmaka. Nu på en gång!




Kan efter två bitar konstatera att jo, det lär nog dröja tills jag lyckas bli godisfri. Först smakade det bara vanlig Dumle i några sekunder. Men sedan hände något, den där smaken man inte alls förväntar sig dök upp och var helt fantastisk. Dumle Gingerbread är den godaste special edition från godishyllan jag någonsin smakat. Den får 5 godisar av fem möjliga i betyg. Ni måste också testa den nu genast, även om det är en hel evighet till först advent. Lova!

(P.S Om du läser det här Mija och det inte hunnit bli lördag den 22/10 så har du misslyckats med målet. Du måste köpa dessa så fort du har möjlighet, du får inte vänta, det är en order!)

3 kommentarer:

  1. Grattis till betyget! Hm, Dumle med pepparkaka. Finns de som lösgodis månne?

    SvaraRadera
  2. Mmm.. har haft span på dem ett tag men inte hittat dem. Måste testas!

    SvaraRadera
  3. Elisabeth: Tack snälla! Jag tvivlar på att de finns som lösgodis med tanke på att det är en special edition. Men köp en påse du. Den går åt, om inte annat så kan du ju provsmaka nu och spara resten till december ;)

    Frugan: Hoppas du får tag i dem. Berätta gärna var du hittar dem isf så jag kan vidarebefordra det till min Cat som var ute på dumlejakt ikväll utan att lyckas hitta några.

    SvaraRadera