lördag 15 januari 2011

Ohemlig deluxe



Jag fick en Beautiful Blogger Award av Kim. Jag bojkottar vanligtvis allt vad awards heter, men det går ju inte när det är Kim som ger den! Problemet är att jag inte kan komma på sju (hemliga) saker att berätta om mig själv hur jag än försöker, jag kommer faktiskt inte på en enda sak. Jag antar att jag är en ganska ohemlig person så länge det inte är hemligt på riktigt, och då går det ju inte att skriva här precis..

Men jag ger gärna awarden vidare i alla fall, så får ni anta utmaningen om ni vill eller stå över om ni hellre vill det!

Mija
Malin
Frugan
Elisabeth
Marie

1 kommentar:

  1. Tackar för awarden! (Även om jag också är lite av en awardbojkottare.) Just nu kommer dock inte jag heller på något hemligt om mig själv. Jag har nog redan skrivit allt "hemligt" på bloggen. :-D

    SvaraRadera