måndag 13 maj 2013

Ytskikt


Jag blev sugen på lite förändring här så bloggen har fått en liten renovering av ytskikten. Ny header först och främst, men också lite ändrade teckensnitt, sådant där småfix som knappt märks men som ändå gör att det känns lite nytt (för mig). Och till höger under min presenationstext har jag lagt till en e-postadress som jag  får försöka att kolla emellanåt i fortsättningen. Skriv gärna en rad eller två om ni har några önskemål om vad jag ska skriva om här, frågor eller ja, vad som helst.

Jag skulle kunna tänka mig lite annat småfix också, främst skulle jag vilja få inläggsrubriken centraliserad och så hade en linje mellan den och själva inläggstexten varit fint, men jag lyckades inte klura ut hur man fixar det. Kanske vet någon av mina läsare något om sådant?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar