onsdag 2 maj 2012

Länkkärlek & VFU


Jag hade hoppats ha energi till att skriva ett riktigt välskrivet blogginlägg när jag kom hem efter min första VFU-dag för den här perioden. Men kaoset som rådde förra gången råder ännu i minst samma skala. Jag kan bara hoppas att det ordnar upp sig innan helgen, annars är det nog bara att stå ut. Tio dagar kvar.....

Men även om orken tryter vill jag i alla fall länka till och tipsa om den finaste blogg jag någonsin läst, nämligen Jonna Jintons. Har ni inte läst den förut, så gör det nu och lägg till den i erat bloggflöde! Jag återkommer så fort jag inte känner att hela min hjärna är mos med några väl valda tankar och ord om både hennes blogg och vad jag tänker och känner efter att ha läst den från början till slut inte mindre än två gånger.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar