lördag 19 maj 2012

Allt och inget


Det var ett tag sedan jag skrev nu. Det har varit händelserika dagar. Jag har avslutat min sista praktik i bästa klassen, jag har haft min sista praktik på över ett år. Jag har haft huvudvärk och genomlidit en friluftsdag i ösregn. Jag har inga tv-kanaler sedan en och en halv vecka tillbaka, så jag har tittat igenom nästan hela Satc-boxen i ett svep, jag har sett fem Harry Potterfilmer på två dagar. Och förra söndagen hängde jag på uteserveringar halva dagen. I onsdags var jag dessutom på SM i Poetry slam. Önskar att jag kunnat stanna längre, och gått fler dagar, men så blev det nu inte. Jag har fått lov att skaffa ny dator och igår påbörjade jag VFU-uppgiften: tenta ett av tre.

Jag har gjort adressändring inför sommaren och tackat nej till platsen på en av sommarkurserna jag inte ska gå, invigt min blå klänning med vita prickar i frasande tyg och längtat hem, efter sommaren.

Och här sitter jag nu denna lördagsmorgon den nittonde maj och bloggar istället för att öppna tentadokumentet. Men än finns lite tid till det...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar