fredag 26 augusti 2011

Utplockat


Få har nog undgått att den nya IKEA-katalogen släppts. Jag bläddrade igenom min igår och hittade ett par nya favoriter.


Lyckoax påslakanset, 199 kr


Karaffen Leende, 59 kr, har jag sedan tidigare i genomskinligt turkost. Gillar den här vita modellen också!


Arv är ingen ny servis, men den här skålen, 19 kr, var ny för mig. I like a lot.


Glasen Skoja, 9 kr, är förmodligen ingen nyhet heller, men jag föll för dem direk. De ser ut att passa perfekt till att servera nån slags dessert i vid lite festligare tillfällen!


Inte heller Trollsta sidobord är nytt. Det har stått på min önskelista i flera år. Men till min glädje såg jag att priset sänkts på det nu, till 499 kr. Om jag bara haft någon plats för det hade jag slagit till med en gång. Förmodligen kommer det hinna utgå ur sortimentet innan dess...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar