torsdag 25 augusti 2011

Milk - mjölk - le lait


Jag har ju skrivit ett par gånger att jag ska bli bättre på att uppdatera här nu. Utan att det blivit så. Skrivlusten har uteblivit, och jag skriver inte om den inte finns. Men jag hoppas den ska dyka upp igen snart. Tills dess tänkte jag skaka liv i inredningskategorin här. Faktum är att jag tänkt försöka mig på att fylla den ordentligt framöver. Den ekar nämligen alldeles för tom än så länge.



Lampan Milk av Norm Arkitekter har synts både här och där ganska länge nu. Jag var länge skeptisk, men sedan föll jag. Den skulle göra sig fint i det där huset jag byggt i mitt huvud.

2 kommentarer:

  1. Haha, vilken söt! Och gadgets lägger man till under Design...

    SvaraRadera
  2. Ser ut som en pall, med sladd ju :p
    Kul läsa inriktn nu el hur känns de börja termin 2? :)

    SvaraRadera