torsdag 24 oktober 2013

Nedräkning

Samtliga bilder är lånade från facebook-kontot Believe in the magic of Christmas. Huruvida det är originalkällan reserverar jag mig dock för!

 Det är på dagen två månader till julafton och de som följer mig på andra håll, exempelvis på instagram (där jag har samma användarnamn som här, det vill säga sandralinneas) vet att jag tjuvstartat med en del juligheter redan. Första julklapparna inhandlades förra helgen för att kunna fraktas upp i norr nästa helg, då jag med största sannolikhet åker hem för sista gången innan julvistelsen, så det inte ska bli lika mycket att släpa på till jul. Jul-teet har också haft premiär i koppen för den här säsongen, liksom juldoftljusen. Och julfilmspremiären ägde också rum förra helgen, då The Holiday lockade enormt. Nästa film på tur blir nog Polarexpressen. Och till födelsedagen har jag klickat hem Vid din sida, som kanske inte är den gladaste av julfilmer, men nog hör den ändå till när det är höst. Och juletider.

Förhoppningsvis har ni som delar min julkärlek redan upptäckt facebook-kontot Believe in the magic of Christmas. Annars föreslår jag att ni söker upp det på studs. Någon annan anledning till att vistas på facebook finns egentligen inte. Julbilder varvas med djurbilder som varvas med juliga djurbilder. Och några Halloween-pumpor. Typ. Min bildmapp kommer snart explodera av alla dessa söta och julframkallande bilder! I det här inlägget kan ni se en bråkdel av dem...















 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar