måndag 3 december 2012

Julkalender


Frugan hoppade på en hundradagarsutmaning och föreslog att jag skulle göra detsamma, men jag uppdaterar ju inte den här bloggen på långa vägar så ofta som jag egentligen skulle vilja och kände att det skulle bli ett lite för stort projekt. Men så ramlade jag över den här julkalendern hos Miss Universum. 24 dagar, det var lite mer överkomligt. Så den kör jag på! Med start i nästa inlägg! Om någon annan känner sig lockad att haka på så kan ni väl berätta det i en kommentar?

julkalendern:
1 – berätta om dig själv
2 – berätta om staden som du bor i
3 – berätta om din bästa vän
4 – berätta om en person som du beundrar
5 – berätta om vem du var för ett år sedan
6 – berätta om bloggarna du läser
7 – berätta om ett av dina favoritfotografier
8 – berätta om ett av dina favoritplagg
9 – berätta om en av dina favoritlåtar
10 – berätta om vad som finns i din väska
11 – berätta om hur dina framtidsdrömmar ser ut
12 – berätta om någon som du saknar
13 – berätta om din favoritsak i ditt hem
14 – berätta om ett fotografi som någon annan tagit på dig
15 – berätta om en av dina favoritböcker
16 – berätta om hur du var när du var liten
17 – berätta om hur en perfekt dag ser ut för dig
18 – berätta om en plats du absolut vill besöka innan du dör
19 – berätta om en vän som bor långt bort
20 – berätta om vad du önskar dig i julklapp
21 – berätta om någon som du älskar
22 – berätta om något som du är beroende av
23 – berätta om ditt bästa julminne
24 – berätta om fem fina saker som har hänt under den här decembermånaden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar