lördag 10 november 2012

Apple cinnamon

Bild: Privat

I mitt senaste inlägg hintade jag om ett säsongstips. Det jag ville tipsa om var Lokas vintersmak som blivit en favorit här hemma. Äpple och kanel är smaken. En höjdare såväl när det kommer till te som till mineralvatten, har det visat sig!

Bilderna till bildkollaget fotade jag en riktigt solig och fin oktoberdag, med just det här inlägget i åtanke. Tyvärr har jag inte riktigt haft tid och ork att ta tag i det sedan dess. Vi får se om jag återkommer med lite fler bilder från den här fotosessionen snart dock, jag fick så himla många fina bilder som förtjänar att visas upp istället för att ligga bortglömda i min dator.


2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det läste jag om i din blogg! Mina bilder är tagna någon dag innan dess, men du hann skrida till verket före mig ;)

      Radera