onsdag 21 november 2012

19 kvadrat efter "makeovern"


Med tanke på att jag flyttade för mer än två månader sedan och snart är på gång att flytta igen är det kanske dags att visa hur mitt rum i Alcatraz blev efter att jag köpt nya möbler? Jag låter bilderna tala för sig själva... Jag hann inte riktigt få ordning på allt under den korta tid jag blev kvar där efter att möblerna kommit på plats, så ha överseende med diverse röriga hörn. "Blompiedestalen" av kartonger med en duk över till exempel. Verkligen inte permanent.



 Ett studentrum på nitton kvadrat har ju inte de bästa förutsättningarna, men jag tyckte ändå det blev mycket bättre efter att jag slängt ut möblerna som ingick i hyran och kunde anpassa möblemanget mer efter mina egna behov. Det största problemet lyckades jag dock aldrig lösa: ugns- och diskbänksbristen. Men snart har jag bådadera. Och jösses så jag längtar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar