måndag 14 november 2011

Vintersysselsättning


Jag har tittat på Gilmore girls i höst. Jag plöjde sisådär tre, fyra säsonger i ett svep under ett par veckor innan skolstarten, sedan har det blivit mer sporadiskt tittande. Men nu har jag hunnit till säsong sju, den sista, och våndas lite inför att se den. Jag har nämligen inte sett den sedan det gick på televisionen. När jag tittat på mina boxar har jag aldrig hunnit längre än till femte säsongen tidigare innan jag kommit av mig. Men snart har jag nog tagit mig igenom sjuan också, och då är jag sugen på att se Greys anatomy igen.

Men det är inte så roligt att börja plöja serier när man inte har en komplett samling, så jag har just klickat hem säsong fyra från cdon som har fraktfritt till midnatt i natt. Och rabatt på tv-serier. Hurra! Förhoppningsvis ligger femte boxen i ett paket under granen i jul också, för det är det enda jag önskat mig. Bortsett från säsong 4 av Lilla huset på prärien och film 6, 7 och 8 av Harry Potter. Men de står längre ner på prioritetslistan ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar