söndag 13 november 2011

During - halvfärdigt och lite annat.


Jag ser att youtube-rutan inte dykt upp i förra inlägget. Hoppas ni klickar er vidare med hjälp av länken i alla fall, det är värt det! Lovar!

Och i övrigt.. ja, tiden bara försvinner. Jag vill skriva, men det blir aldrig så av någon anledning. Jag läser en grammatikkurs nu och har tenta om några veckor. Kan säga att det utan tvekan är den kurs jag haft svårast för hittills men jag har ändå knappt lagt ner någon tid alls på den. Vi är i princip bara schemalagda en timme och 45 minuter per dag (minus rast), och därtill har jag skrapat ihop ett fåtal självstudietimmar. Kan alltså inte skylla uppdateringsbristen på för mycket plugg i alla fall!

Såhär såg det ut hemma i somras. Två, eller om det rentav blev tre, varv färg på grunden. Det gröna är ett minne blott. Om man inte går runt hörnet. För det är bara baksidan som målats ännu. Varför? Ptja, man ska ju inte förta sig, eller hur var det? Skämt åsido. Jag tror jag återkommer till det i ett separat inlägg så att det inte blir så många bilder i detta.



 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar