lördag 28 maj 2011

Summertime





Hmm, jag hade text här också men den försvann visst när jag lade till en tredje video...

Vad skrev jag då? Ptja, först skrev jag att tentan är klar nu. Jag ska bara läsa igenom den imorgon när ögonen och hjärnan vilat från den en stund, sedan ska den skickas in och glömmas bort tills resultatet kommer!
 

Sedan skrev jag att det återstår en föreläsning och den avslutande konferensen, men att de inte direkt är så ansträngande så nu är sommarlovet i princip här. Mellan de just nämnda sakerna ska jag också visa upp våran projektfilm för min VFU-klass och bjuda barnen på glass. Men det är ju inte så jobbigt det heller..:)

Medan jag skrev inlägget såg jag en Håkan-konsert på SVT och surade lite över att han ska spela i stan samma dag som jag åker hem. Det är sådan taskig tajming! Men som jag sagt tidigare, så lär det ju inte vara hans sista spelning här i Götet. Jag får rikta in mig på en annan, och tills dess får jag minnas spelningen på Hultsfred '05 lite extra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar