torsdag 5 maj 2011

200 år


Oh my, jag ligger helt dubbelvikt av skratt och glasögonen fulla med fläckar efter sprutande skrattårar. Förmodligen är jag sist i världen med att få nys om den här sidan, tack vare Mija.

Frågan är om jag tyckt att den varit fullt lika roligt om jag inte varit fullt så trött dock...
Men vad gör väl det om den inte vore det, jag kommer leva tills jag blir tvåhundra tack vare skrattet den framkallat sedan igår kväll då jag fick tipset.

Bortsett från att jag varit sjuk sedan i söndags så har haft fullt upp med VFU och projektarbete. Idag åkte jag hemifrån vid sju och kom hem nästan på pricken tolv timmar senare. Så det känns ganska bra att det är min sista VFU-dag imorgon, även om jag också kommer sakna "min" skola och "mina" elever massor, och egentligen inte kommer få det lugnare fortsättningsvis heller...

1 kommentar: