torsdag 12 september 2013

Plötsligt händer det.

Bildkälla: okänd

Ja, ni vet. Alla pusselbitar börjar falla på plats. Dagen började med mejl från studievägledaren. Positiva besked angående mina önskemål om ändring i studieplanen. Nästa termin kommer jag ge mig på ett försök att läsa in matematikinlärningen vid sidan av heltidsstudierna, på distans. Det är fem fysiska träffar. Förhoppningsvis ska jag klara det. Senare fick jag också besked om att sommarkursen med stor sannolikhet ska gå att räkna in i min examen. Därmed är det 7,5 hp mindre kvar att läsa än när jag vaknade imorse. Nästa sommar kommer jag dessutom kunna läsa in de sista 7,5 hp som jag haft lite hängande i luften hittills. Får se vad jag hittar för lämpliga kurser... Dagens bästa var dock beskedet att jag är godkänd i sommarkursen! Så nu borde ett beviljande av studiemedel inte vara långt borta...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar