onsdag 23 mars 2011

Färdig på riktigt!



Strax före halv ett idag skickade jag in min hemtenta, nästan ett helt dygn (eller  35 timmar, beroende på vilken information som är korrekt) innan deadline. Det känns så skönt att inte behöva sitta och panika över vilken information som egentligen stämmer, för vi har två olika bud om sista inlämningstid och det spelar ju en viss roll vilken som stämmer...

Att jag kunde suttit och piffat och donat med texten ett bra tag till om jag velat orkar jag inte bry mig om. Det finns liksom ingen motivation kvar, jag har bara fixat lite småsaker och skrivit till och utvecklat ett par saker som jag fick lite synpunkter på under granskningsseminariet. Det ska nog gå bra ändå...

Nu återstår bara gestaltningsexaminationen imorgon, och den ser jag väldigt mycket fram emot! Vi har målat en tavla i basgruppen som resten av klassen ska få försöka tolka, det ska bli så spännande att höra vad de säger! Kanske kommer en bild på tavlan upp här så småningom också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar