tisdag 27 juli 2010

Bokenkät


En stulen liten bokenkät. Härifrån. Ni borde klicka, och sedan följa den bloggen i fortsättningen!

Senaste meningen jag läste
: Han var klädd som alla medlemmar i jakobinklubben - hög krage, jättestor, svart trekantig hatt med kokard, sidenfrack med dyrbara spetsmanschetter och en promenadkäpp under armen. Ur Désirée av Annemarie Selinko, som jag började omläsning av idag.

Senaste impulsköpet: Måste ha varit Vi som hade alla rätt

Senaste bibliotekslånet: Ovan nämnda Désirée, och ungdomsromanen Baristas av Denise Rudberg som jag redan hunnit läsa ut och lämna tillbaka.

Senaste bokrelaterade överraskningen: Jag får aldrig överraskningar i form av böcker, till min förtret. En bok som överraskade... hm, jag kommer faktiskt inte på någon sådan just nu heller..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar