torsdag 15 april 2010

Nystart


Så var det dags. Jag har haft funderingar på att byta bloggplattform till och från genom åren, men på många sätt har jag trivts väldigt bra där jag bloggat hittills och så har det inte blivit någonting av med det. Men nu så!
Och jag har rentav lyckats få till en lite mer personlig blogg, utan att hela alltet blev tillknasagt på ett ofixbart sätt. Jag måste säga att jag är lite stolt ;)

De flesta som kommer läsa här är antagligen sådana som varit med sedan innan. Men jag tänkte att jag skulle göra en kort presentation ändå.

s. är det (nick)namn jag föredrar. Jag är 24 år och min livsväg har inte varit spikrak (å andra sidan, vems är det?) men på senare tid har den börjat jämna ut sig rätt bra jämfört med tidigare. Just nu läser jag in mitt slutbetyg och till hösten väntar förhoppningsvis högskolestudier på mig!

Jag älskar böcker, att skriva, inredning, doftljus, bra tv-serier, att fotografera, musik och mest av allt mina två pälsbollar Sessan och Caspian.

Såklart tycker jag också om att blogga. Förhoppningsvis blir det mycket sådant här framöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar