lördag 17 april 2010

Kommentarer

I min förra blogg svarade jag alltid på bloggkommentarer hos var och en som kommenterat, i första hand i deras bloggar och i andra hand på andra ställen. I den här bloggen har jag bestämt mig för att skriva alla kommentarsvar direkt i de inlägg som kommenteras.

Jag tänkte bara att jag skulle skriva det så ingen undrar varför svar uteblir för att de inte har för vana att gå tillbaka till gamla inlägg för att läsa kommentarer! :)


Ikväll nåddes ett delmål i mina engelskastudier då jag läste ut den 451 sidor långa We were the Mulvaneys av Joyce Carol Oates. Jag funderar på att återkomma med lite reflektioner kring den, men det får bli en annan dag. Nu hägrar sängen, lite läsning ur Revolutionary road och kattgos och småningom även sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar