onsdag 21 mars 2012

On the other side


Jag tog mig fram till ljuset i tunnelns slut. Tentan, eller snarare rapporten, är klar. Och jag lyckades proppa den full av referenser från olika böcker. Jag tror minsann jag börjar få lite rutin i det här med akademiska texter till slut! :)

Något annat som också är slut är säsong fyra av Gossip girl, jag såg det sista avsnittet i eftermiddags när tentan var klar. Nu har jag inga fler Gossip-boxar att plöja igenom. Huff! :( Vad ska jag nu göra? SATC känns inte som en lika självklar serie att plöja rakt igenom. Det kanske är läge att ta av plasten från Sjunde himlen-boxen jag haft ståendes i film-hyllan i minst fem år? Problemet är bara att jag inte har fler än första säsongen, så då blir det snart sådär tomt och besvärligt igen, tillbaka på ruta ett liksom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar