torsdag 1 mars 2012

On and on, it goes


Nya bud igen. Troligen kommer min handledare inte tillbaka förrän nästa onsdag, och då har jag ju bara tre dagar kvar på min VFU. Och idag kunde jag inte vara med specialläraren för att hon fick lägga sitt vanliga schema helt åt sidan tack vare allt som händer och ta hand om en elev som har assistent, som förstås också är borta. Så jag hamnade i min vanliga klass med assistentvikarien och lärarvikarien istället.

Om jag inte kan vara med specialpedagogen imorgon heller vänder jag mig till ettan. För där finns fortfarande en ordinarie pedagog!

Alltså, den här röran... Varenda eftermiddag den här veckan när jag kommit hem har det känts som att jag haft hemsk hög feber, men det är förmodligen bara tröttheten som gör att det känns som att kinderna kokar... Jag längtar så fruktansvärt mycket till helgens ledighet!

1 kommentar:

  1. Röra är verkligen påfrestande. Jag blir smått galen av sådant. Nåväl, nu har helgen i alla fall anlänt! Hoppas att du hinner vila ordentligt efter den röriga veckan.

    SvaraRadera