söndag 19 juni 2011

Midnattsrodnad?



...eller vad ska man hitta på för annan fyndig rubrik? Det har varit dåligt med fotograferande sedan jag flyttade till Göteborg. Det finns inte så många spännande motiv när man bor på nitton kvadrat. Dessutom är det ett gissel att få kortläsaren att acceptera minneskortet, jag måste således inhandla ett nytt någon gång, men efter att ha drabbats av insikten att jag måste lägga ut för septemberhyran också innan jag får något studiemedel insåg jag tidigare idag att det inte finns plats för minsta lilla utsvävning i sommar.

Inatt satt jag uppe och kollade på tredje rundan av US Open tills siste man gått "i mål" vid kvart i två nånting. Min favorit "Little Mac" har lett sedan dag ett och varför då inte följa honom hela vägen när det inte finns några måsten som kräver att man lägger sig i tid? Det blir nog en repris på gårdagsnatten nu i natt, när det är final. Rory McIlroy fortsätter leda stort, så jag vågar mig nästan på att viska att vinsten är säkrad redan, men det är ju roligt att få följa honom hela vägen ändå...

Nåja, nu har jag pladdrat alldeles för mycket om saker som inte hör till. Bilderna är tagna strax innan midnatt för nån vecka sedan, då jag alldeles nyligen kommit hem från Götet... De dimmiga bilderna är tagna en dag efter de utan dimma, förresten.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar