lördag 29 oktober 2016

En brutalvacker cover


Hej!

Här sitter jag mitt i natten, det är oktober månads sista fredag. Nå, egentligen har det ju hunnit bli lördag nu, men när man inte hunnit gå och lägga sig än känns det ju på något vis inte som att det blir en ny dag även om midnatt passerats.

Jag har ägnat fredagen åt sedvanligt Idoltittande och sedan hamnade jag på svtplay för att se förra veckans Moraeus med mera. Och därav skriver jag nu här. För Maia Hirasawa gjorde en sådan brutalt vacker cover på Alcazars Not a sinner nor a saint att jag bara måste tipsa er om att se klippet med den.

Ni hittar Maia cirka 40 minuter och 15 sekunder in i programmet, som ni hittar här. Programmet finns tillgängligt i två månader, så ni har all tid i världen att se det. Många gånger. Efter den där första, som alltså blir nu. Så fort ni läst det här inlägget. Lova!

Jag lovar att det är värt det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar