måndag 30 augusti 2010

30 août 2010



Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här senast. Men tiden räcker inte till alla gånger. Och sedan gick luften ur mig.

För ganska precis två veckor sedan fick jag fatt i en bostad, ett privatrum i en villakällare söder om stan. I fredags gick flyttlasset och däremellan var det en hel del som skulle ordnas.
Dagarna som passerat sedan i fredags har jag försökt lära mig hitta till ställen jag behöver hitta till, komma iordning och stirra rakt ut i intet av trötthet ;)

På onsdag är det upprop och på torsdag börjar väl allvaret, skolan...

Jag ska försöka återkomma lite mer regelbundet igen framöver. Men för tillfället vet jag inte riktigt vad mer jag ska skriva.

1 kommentar:

  1. Va kul! hur känns de me bo å skola å allt? välkommen t stan ;)

    SvaraRadera